12/21/2006

فاير فاكسي متفاوت


حتما تا الان همتون اسم مرورگر فاير فاكس رو شنيديد ! از ما هم بشنويد ، اما فقط نشنويد بلكه عمل هم كنيد.
نسخه هاي مختلفي از اين مرورگر ارائه شده كه آخرين نسخه رسميش نسخه شماره 2.0 بوده (البته اخيرا نسخه 3.0 Alpha هم ارائه شده) اين مرورگر قدرت من جايگاه بسيار خوبي بين كاربران اينترنت داره .من نيز به شما پيشنهاد مي كنم Internet Explorer را ببوسيد و بذاريد كنار و به جمع كاربران فايرفاكس بپيونديد.
اما اين نسخه اي كه من امروز براتون گذاشتم يه كم با همه نسخه ها فرق مي كنه. خودم كلي دنبالش گشتم كه تا بتونم فايرفاكسمو به اين شكل در بيارم ولي نشد تا اينكه تو يه سايت به اين برخوردم ، راستي اينو يادم رفت بگم كه فاير فاكس Open Source هست،به زبان ساده يعني اينكه هر كسي مي تونه توي برنامه دستكاري كنه، اين نسخه هم از اون نسخه هايي هستش كه دست كاري شده.
مزاياي اين نسخه پرتابل نسبت به نسخه هاي پرتابل ارائه شده از طرف شركت موزيلا رو باهم بررسي مي كنيم
مرورگرهاي پرتابلي كه موزيلا ارائه كرده فقط قابليت حمل رو دارن و فقط ميشه باخودمون فاير فاكسو هر جا كه بخوايهم ببريم و اين به درد ما نمي خوره چرا ؟
چون ما مي خواهيم هر كاري كه با اين مرورگر انجام داديم و يا هر سايتي كه رفتيم ،برنامه هايي كه روي مرورگر نصب كرديم ، Bookmarks، Cookies و خيلي چيزهاي ديگه.. همراهمون باشه .
اما اين نسخه كه من براي شما گذاشتم اين قابليتهارو داره شما وقتي فايرفاكسو باخودتون جايي مي بريد همه اين اطلاعات كه گفتم همراهتان خواهد بود.

+براي دريافت به اين صفحه مراجعه كنيد
+اگر به مشكلي برخورديد با من در ميان بذاريد.
+سايت رسمي موزيلا

No comments: